jeudi 23 avril 2009

Early Summer time ...

Mon chéri & moi-même, profitant des rares beaux jours de beau temps ... Et traîner en tee-shirt, mmmmm, c'est génial, ne plus avoir besoin de courir après son pull, et sa veste, et son écharpe, mais seulement se munir d'un bon vieux jean et d'un tee-shirt tout fin , et de sa petite paire de sandales fraîchement acquise pour l'été, d'ailleurs, je n'ai toujours pas les miennes, si vous avez des suggestions pour moi (autres que les boots nu-pieds de Steve Madden devant lesquelles je bave mais qui sont trop chères pour moi en ce moment, et que toutes les magnifiques Carvela du site Asos :même problème trésorier ...:( ).
Quels sont vos must-have de l'été ???
Je vous fais un petit article illustré des miens dans quelques jours, okay ?(Bon c'est vrai , aujourd'hui, j'ai la flemme, je dois bosser ma philo, et en plus mon chéri m'a promis de m'emmener dans le nouveau Newlook qui vient d'ouvrir à Rouen, je suis très impatiente, mes souvenirs de Newlook datant de mes voyages en Angleterre du collège !).
Yeah friends, sun, clear sky, cherry blossoms .........Walks with the boyfriend & also with the dog ...:) No need to look after any pullover or jacket or coat or scarf ...:) nor big leather boots , anyway, at the time I'm looking for summer shoes, would you agree to suggest me a few pairs you've already seen , come on, I know you've already looked for a pair of summer shoes ! (Please don't talk me about the little summer boots by Steve Madden , I love them so much! But they're too exspensive for me at the time, so don't make me suffer anymore ...:) and also the Carvela's ones on Asos ...:( ...:) yeah always happy Tiphaine !) The next post will present my must-have for this Summer, so , come on, tell me, what are yours ? (today visit to the new Newlook in Rouen, so excited !) Tartine my dog Tartine

7 commentaires:

the.ramonas a dit…

awww! so cute! you can smell the love through those pictures ;)

love,
the.ramonas

Daphné a dit…

Ces lunettes sont vraiment super sympas!

A Pinch of Style a dit…

Hi. Thanks for leaving a comment! You are so young and stylish! Love the way you wear the boyfriend jean look. I added you to my blog.

noirohio vintage a dit…

SUCH a cute doggie!
xo

Seriale-modeuse a dit…

Tartine est vraiment trop chou :)

Anonyme a dit…

vieille teucha

mucheng a dit…

iPhone Ringtone Maker
iPhone Ringtone Converter
iPhone Ringtone Creator
M4R Converter
MP3 to M4R Converter
M4A to M4R Converter
AAC to M4R Converter
Transfer iPhone SMS
iPhone Ringtone Maker, a smart iPhone ringtone creating tool, can convert almost all mainstream videso/audio formats including AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A, MP3 to M4R iPhone ringtone, and transfer the converted M4R ringtone to iPhone directly without iTunes. Apart from converting common formats to iphone ringtone, the iPhone Ringtone Maker even supports converting music purchased from iTunes store to iPhone ringtone.